ВРЪЩАНЕ

Ние искаме да бъдете щастливи от Вашия избор, затова разбираме, че може да се наложи да върнете обратно към нас продукт, който не отговаря 100% на Вашите изисквания. Ето как да направите това:

С Вашата пратка, ще получите лесен за попълване формуляр за Връщане/Замяна. Спрямо Вашето желание, отбележете срещу продуктите с код А (заменям) или с код B (връщам). Разбира се, може да го изпишете и с думи. Разходите по връщането и замяната на продуктите са за сметка на клиента.

Ако не пазите Вашия формуляр, можете да използвате обикновен лист хартия. Ако не знаете номера на поръчката си, не забравяйте да напишете Вашите имена и телефонен номер.

Можете да върнете или замените напълно безплатно в нашите физически магазини в София. 1. Ул. "Пиротска" 12 (метростанция Сердика) или 2. Люлин 8, ул. 329 N6 (метростанция Сливница). Повече информация можете да получите на 0883 900 111 или на shop@maxifashion.bg

СРОК ЗА ВРЪЩАНЕ 

Държим пазаруването на нашия сайт да бъде приятно изживяване. Знаем също, че да връщате продукти е досадно. Затова решихме да увеличим срока за това на 30 календарни дни. Сега вече можете да пазарувате спокойно, лесно и без никакъв риск.

АДРЕС ЗА ВРЪЩАНЕ

Можете да върнете продуктите, като изберете една от опциите: 

1. До офис на Спиди - гр. София,  ул. Луи Пастьор (Люлин 10)  за Макси фешън груп ООД, тел. 0883 900 111. Връщането ще струва около 4-5 лв.

2. До офис на Еконт Орион, гр. София, тел. 0883 900 111. Връщането ще струва около 6-7 лв. 

3. Връщане до адрес - Адресът ни е гр. София, кв. Люлин 8, ул. 329 N6 (за Макси фешън груп ООД) Тел. 0883 900 111 (ако използвате Speedy, разходите ще са около 6-7 лв.)

Можете да изберете най-удобната за Вас куриерска фирма.

ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМАТА ЗА ВЪРНАТИ ПРОДУКТИ

  • Ако сте използвали опцията Наложен платеж (заплатили сте при доставка), сумата за върнатите продукти ще бъде възстановена в срок от 10 работни дни на посочената във формуляра банкова сметка. Моля, използвайте полето за IBAN и изпишете с ясни цифри/букви Вашата сметка. Срокът за възстановяване на сумата започва да тече веднага след постъпване на върнатите продукти в нашия склад. 
  • Ако сте заплатили с карта на нашия сайт, сумата за върнатите продукти ще бъде възстановена в нея в срок от 5 работни дни. В този случай не е необходимо да попълвате полето за IBAN във формуляра.

Моля, имайте предвид, че Maxifashion.bg не оперира с парични преводи по куриер. Изплащането на сумите можем да извършваме единствено по банков път. Благодарим Ви за разбирането. 

ЗАМЯНА

Можете да замените закупен продукт за друг размер, цвят или различен артикул от нашия сайт. Отбележете го във формуляра за Замяна/Връщане като уточните кой е продукта, който желаете да получите - арт. номер, цвят, размер. Изпратете пратката на един от посочените по-горе адреси. В случай, че се нуждаете от консултация или повече информация, ще се радваме да помогнем с избора Ви на 0883 900 111 или 0885 760 900.

Стараем се да обработваме замените в най-кратък срок, но в натоварен период това може да отнеме една седмица. Благодарим Ви за разбирането :)

ТРЯБВА ЛИ ДА ВИ УВЕДОМЯ ПРЕДИ ВРЪЩАНЕ

За да върнете или замените продукт, не е необходимо да ни уведомявате по телефона. Попълването и изпращането на формуляра е необходимото и достатъчно условие. 

 

КОГА РАЗХОДИТЕ ЗА ВРЪЩАНЕ/ЗАМЯНА СА ЗА СМЕТКА НА MAXIFASHION.BG

  • Използваме изцяло автоматизирана система за обработка на поръчките ни за цяла Европа, но рискът от грешно доставен артикул съществува и се случва няколко пъти годишно...В такъв случай, разбира се, ще поемем разходите за замяна. 
  • Изключително прецизни сме в описанието и измерването на нашите продукти, но ако при получаване на Вашата пратка, забележите, че тя не отговаря на посоченото в таблицата, можете да върнете или замените продукта за наша сметка. 
  • Ако продукта, който сте получили има производствен дефект и той е установен при прегледа/теста.


УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИ


1. Запазен добър търговски вид, напълно запазена опаковка (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена).
2. Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.
3. Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.
4. Транспортните разходи за връщане или замяна на стока са за сметка на клиента. (В случай на замяна, клиентът заплаща 2 куриерска такси за транспорт в двете посоки).
5. Доставки не се извършват в неделя и официални празници.
 

N.B. В случай, че клиентът се е възползвал от правото на безплатна доставка, но при връщане на продуктите, взетите от него не отговарят на условието за такава, сумата за доставката ще бъде приспадната при банковия превод.

Пример: Вие сте поръчали продукти на стойност 135лв. и Maxifashion.bg е изпратила пратката за своя сметка. След 2 дни решавате да върнете част от продуктите на стойност 100лв., и така Вашата дължима сума към Maxifashion.bg вече е 35лв., т.е. не попада в условията за безплатна доставка. В този случай Maxifashion.bg ще удържи сумата от 4.99лв.

Записа се успешно!
Този имейл вече е регистриран.