УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ И ЛИЧНИ ДАННИ

1. Предисловие

1.1. Магазин за модни облекла – Maxifashion.bg (“Макси Фешън Груп” ООД, (наричана за краткост Продавачът) работи на базата на индивидуални и общи поръчки на стоките,

1.2. Продавачът предоставя пълна информация на потребителите относно конкретни артикули в тяхното описание и при поискване от потребителите

1.3. Купувач – лице, фирма или друго юридическо лице, което прави поръчка.

1.4. Поръчка – електронна заявка, явяваща се като форма на комуникация между купувача, и Maxifashion.bg, в която Maxifashion се съгласява да достави на посочен адрес, а купувачът се съгласява да заплати нейната стойност.

2. Поръчка

Когато Maxifashion.bg потвърди Вашата поръчка, това автоматично ще означава, че Вие сте запознати и съгласни с правилата за ползване на сайта, упоменати в общите условия. Поръчка, приета и регистрирана успешно от Maxifashion.bg, се счита тази, която е потвърдена електронно по е-мейла и по телефон на купувача, без да изисква от него отговор.

Настоящото споразумение, влиза в сила от Maxifashion.bg за потвърждение на поръчката. Потвърждението се извършва по електронен път (електронна поща) или по телефон (потвърждение по телефона осъществяваме само при неточности в адреса или други детайли от поръчката) след изготвянето на поръчката. Потвърждението на Вашия мейл адрес означава, че поръчката е приета и е в статус обработка.

3. Доставка

3.1. Доставката се извършва чрез куриер и е безплатна до офиси на фирма Еконт за поръчки над 99.99 лв за територията на цялата страна, а за поръчки под 99.99 лв транспортните разходи се поемат от купувача и са на стойност 6.00 лева/за доставка до личен адрес на клиента/ или 3.99лв. /за доставка до офис на куриерска фирма Eконт/. Поръчка на стойност над 149.99лв е безплатна до Вашия личен или служебен адрес.

Доставката се извършва с куриер от 9.00 до 17.30 часа; в рамките на 1 работен ден, след потвърждаване на поръчката и адреса, посочен в регистрацията на клиента. Maxifashion.bg си запазва правото да не доставя поръчки на клиенти, които не са изпълнили задълженията си, при своето регистриране, (грешно попълнени данни, невярна информация или липса на такава).

След два неуспешни опита за доставка, направени от куриерската фирма Еконт, Вашата поръчка ще се счита за невалидна и Maxifashion.bg ще прекрати договора си с Вас.

Ние си запазваме правото да не изпращаме поръчки до клиенти, които са регистрирани в нашата система с повече от две неуспешно доставени поръчки, в рамките на един месец.

4. Плащане

4.1. При доставка на поръчания артикул, потребителят заплаща неговата цена, чрез наложен платеж

5. Връщане

Потребителят трябва да уведоми в писмена форма правото да се откаже от покупката, без да дължи неустойка и без да посочва причини за това, в рамките на 14 работни дни от датата на пристигане на продукта в куриерската фирма. Клиентите, регистрирани като фирмени лица, нямат право да се откажат от поръчката, съответното, отказът от поръчка, се отнася само за физически лица.

Продуктите трябва да бъдат върнати в същото състояние, в което са били доставени, в оригиналната опаковка, с всички аксесоари и оригинални етикети, неповредени и неносени, както и с придружаващия ги документ за продажба, чрез същата куриерска фирма, с която са били доставени. Купувачът е длъжен да уведоми Maxifashion.bg за намеренията си да се върне продукта, в рамките на 14 работни дни, считано от датата на получаване на пратката в офиса на куриерската фирма. Заявките за връщане на продукт, след изтичане на упоменатия срок, няма да се взимат под внимание.

След подаване на заявка за връщане на продукт, купувачът разполага със срок от 14 дни, за изпълнение на доставката към Maxifashion.bg. Молби след този срок, няма да бъдат приемани.

Ние си запазваме правото да откажем приемането на продукти, които не отговарят на условията за връщане, а именно: повредена или скъсана опаковка, следи от носене, следи от парфюм, надраскани повърхности, липса на етикети и аксесоари, придружаващи продукта и т.н. Пакети, които не отговарят на описанието, ще бъдат отказани.

При връщане на продукти, които не са в същото състояние, в което са били доставени, не са в оригиналната опаковка и нямат оригиналните етикети, както и придружаващи ги документи, Maxifashion.bg ще ги счита за невалидни, и си запазва правото да не възстанови сумата, заплатена за тях. Възстановяването на сумата става по банков път на лична сметка на купувача. В случай, че клиентът се е възползвал от правото на безплатна доставка, но при връщане на продуктите, оставените от него не отговарят на условието за такава, сумата за доставката ще бъде приспадната при банковия превод. Пример: Вие сте поръчали продукти на стойност 105лв. и Maxifashion.bg е изпратила пратката за своя сметка. След 2 дни решавате да върнете част от продуктите на стойност 35лв., и така Вашата дължима сума към Maxifashion.bg вече е 70лв., т.е. не попада в условията за безплатна доставка. В този случай Maxifashion.bg ще удържи сумата от 3.99, ако пратката е изпратена до офис на куриера или 6.00лв., ако пратката е била изпратена до адрес на клиента. 

Разходите по върнати продукти, повредени по време на транспорт, поради неправилно опаковане, се поемат от клиентите. За всички жалби и оплаквания, при връщането на пратките към Maxifashion.bg, за които считате, че ние сме отговорни, трябва да се свържете със съответния отдел. Можете да направите това на e-mail: shop@maxifashion.bg

6. Рекламации

Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, Потребителят, пазарувал в онлайн магазин Maxifashion.bg има право на рекламация при;

– констатирани липси

– дефекти на стоката;

– несъответствие с обявения размер;

– при транспортирането стоката е повредена;

– не е спазен предварително уговорения срок за доставка

Отправените жалби ще бъдат уважени, според условията, посочено по-долу, в противен случай, няма да бъдат приети:

Жалбата трябва да се представи в писмен вид, на и-мейл адреси: shop@maxifashion.bg

Жалбите в писмен вид, се представят в рамките на 48 часа от получаването на поръчката от купувача.

– В жалбата трябва да бъдат споменати: номерът на поръчката, номерът на товарителницата, с която е изпратен, както и мотивите за оплакването.

Жалбите, свързани с гаранцията и дефектите на продуктите, трябва да бъде придружена и от съответния дефектен продукт, в оригиналната му опаковка, заедно с всичките аксесоари към него, както и квитанция от куриерската фирма. Ако даден продукт се връща към Maxifashion.bg, без да е придружен с едно от горепосочените изисквания, той може да бъде изпратен обратно към заявителя, (изпращача), без Maxifashion.bg да поема отговорност за гаранцията и дефекта му.

Maxifashion.bg ще отговори на жалбата, в срок до пет работни дни, от нейното получаване.

Артикулът може да бъде заменен за същия в друг размер или цвят (ако има такъв) или друг артикул. Ако стойността на избрания артикул надвишава заплатената сума, се доплаща разликата. Връщането на стоката може да бъде осъществено само с куриерска фирма.

7. Отговорност

Ние няма да носим отговорност за всички щети (преки, косвени, случайни или по други причини), произтичащи от използването, или невъзможността за използване на информацията, представена на нашата интернет страница, както и каквито и да било грешки или пропуски в съдържанието, което може да доведе до някакви загуби, или щети.

Приемайки тези условия, Потребителят се съгласява да получава имейли и известия от Maxifashion.bg относно поръчката си, съответния профил, потвърждения за промяна на неговата информация, както и отстъпки и оферти за нашите продукти на дадения от него адрес за електронна поща.

--------------------------------------

Защита на личните данни

Всякаква предоставена информация относно лични данни или събрана чрез операциите в Платформата, ще бъде обработена от Макси фешън груп ООД, наричан за кратко МФ.

МФ гарантира сигурността и конфиденциалността на предоставените данни и предавани чрез компютърната ни система.

Данните и личната информация, предоставена от Клиенти, се използват от МФ за управление на поръчки, за доставка на продукти и услуги, за обработка на плащания, за комуникиране с Клиентите относно поръчки, продукти, услуги и промоционални оферти, препоръки на продукти и услуги.

Също така, МФ използва тези данни и информация за подобрение на онлайн магазина и платформата за онлайн търговия, за да се избегнат или предотвратят измами или злоупотреби във вреда на Платформата, както и да се даде възможност на трети лица да извършват техническа поддръжка, логистика и други услуги за Платформата.

МФ запазва всякаква информация, поставена на Платформата или изпратена по друг начин от Клиенти.

Повечето от личните данни са предоставени от Вас, когато регистрирате Вашия акаунт, за търсене на продукти в Платформата, когато осъществявате поръчки или изпращате съобщения, когато участвате в конкурси или попълвате формуляр в Платформата или тогава, когато общувате със служители на МФ.

Под лични данни се разбира всякаква информация, служеща за идентифициране на физическо лице; такава е информацията, чрез която лицето може да бъде идентифицирано, пряко или непряко, по-специално чрез единен граждански номер или на един или повече параметри от неговата физическа самоличност – психологическа, умствена, икономическа, културна или социална.

Обработването на лични данни представлява всякаква операция или съвкупност от операции, които се извършват по отношение на личните данни, чрез автоматични или неавтоматични средства, като събиране, записване, организиране, съхраняване, приспособяване или промяна, теглене, консултиране, използване, разкриване на трети лица за предаване, разпространяване или друга форма, присъединяване или комбиниране, блокиране, изтриване или унищожаване.

Данните, които Вие предоставяте, са: име, фамилия, ЕГН, адрес , имейл адрес и телефонен номер, име на получателя на поръчката (адреси и телефонни номера) и финансови данни.

Една серия от данни са събрани в автоматичен модул от МФ, като например Интернет Протокол (IP) адрес, използван за свързване на компютъра в Интернет; логин; e-mail адрес; парола; информация за вашия компютър и за методи за свързване, като видът на браузъра и версия на операционната система; данни, които понякога се комбинират с подобна информация, събрана от други клиенти с цел да създава функции, като например „Най-добре продавани“; URL (Uniform Resource Locator) пълно време (включително датата и часа),  визуализирани или търсени продукти; както и всякакъв използван телефонен номер за свързване с нашите оператори.

Също така, МФ може да използва данни за браузъра, като бисквитки, бисквитки Flash или други подобни данни, събрани чрез определени части на Платформата за предотвратяване на измами и други цели.

Когато посетите Платформата и използвате нашите продукти, или посетите уебсайт, където МФ публикува реклами, съдържание или анализи, МФ може да постави бисквитки във вашия уеб браузър. Един модул бисквитки е ниско количество съхранена информация на компютъра с цел да идентифицира браузъра по време на взаимодействие с уеб сайтове. Модулите бисквитки могат да бъдат използвани с цел съхраняване на елементи, като идентификатори или потребителски предпочитания. Един уеб сайт може да постави модул бисквитки за съхраняване в браузъра, ако настройките на браузъра позволяват това. Един браузър може да позволи на определен уеб сайт да има достъп до модулите бисквитки и да откаже такъв достъп на други сайтове.

МФ може да използва модули бисквитки и за други цели, включително за:

Достъп до информация, когато влизате, за да предостави персонализирано съдържание, за да съхрани последната визуализирана страница на един продукт или услуга на оферти и подходящо съдържание спрямо Вашите интереси

Вътрешен анализ, предоставен от клиента.

Извършване на научни изследвания с цел подобряване на съдържанието, на продуктите и услугите на МФ.

Подкрепа на мерките за сигурност, като например изискването на повторно влизане за един продукт или услуга на МФ, след изтичането на определен период от време

Помагане за идентифициране на някои потенциални измамни дейности

Ако желаете да не получавате реклами от МФ, или да не сте вече абонат при получаването на оферти за избрани продукти от МФ, моля, посетете страницата за отказване на абонамента.

МФ Ви дава възможност за постоянно отписване. За използване на опцията на постоянно отписване, трябва да влезете в МФ, преди да се отпишете.

Можете да конфигурирате браузъра за достъп на всички модули бисквитки, за отхвърляне на всички модули бисквитки или да Ви информираме тогава, когато е поставен модул бисквитки. Браузърите се различават помежду си, и поради това Ви молим да се обърнете към менюто „Помощ“ на вашия браузър, за да научите начина за промяната на бисквитки.

Ако отхвърляте всички модули бисквитки, е възможно да нямате възможност да използвате продуктите или услугите на МФ, които изискват влизане и да нямате възможност да се възползвате от офертите на МФ.

МФ събира лични данни от други източници, например, без ограничения, посетените страници на някои трети страни, които управляват операции в co-branding, чрез реклами или по друг начин; данни, период на търсене и събраните резултати вследствие на търсене в уеб търсачки, включително платеното съдържание (например спонсорирани линкове Overture).

Достъпни на Платформата данни, като: актуализирана информация за последните поръчки, информация за лична идентификация (включително име, имейл адрес, парола, предпочитания за комуникация и рекламни предпочитания, Adress Book), предложения (включително история на Последно разглеждани продукти, опитът на взаимодействие с Платформата, преди да потвърдите поръчка, както и предпочитания).

Информацията с личните данни на Клиентите са важен компонент от дейността нa МФ.

Чрез регистрирането в Платформата, извършване на Поръчка и попълването на формуляри с лични данни, Клиентите декларират, че са съгласни всичките им лични данни да бъдат включени в базата данни на МФ (дружеството Макси фешън груп ООД) и дават своето изрично и недвусмислено съгласие, че техните лични данни могат да бъдат съхранени и използвани от МФ и от партньори по договор на МФ за:

  • Маркетинг дейности чрез получаването на информационни или търговски съобщения (оферти, промоции, рекламни и маркетингови съобщения на МФ, и на трети лица, с които МФ има отношения от всякакъв вид) на предоставените имейл адреси от ПОТРЕБИТЕЛИ и КЛИЕНТИ;
  • Участие в конкурси, промоции;
  • Изпращане на нетърговски или административни съобщения (промени в Платформата, администриране т.н.);
  • Необходими вътрешни статистики за подобряване на предоставените качества на услуги и изображението на Платформата и за създаване на нови характеристики, елементи, промоции, функциониране и нови услуги;
  • За да осигури достъпа до ограничени раздели на Платформата;
  • Пазарни изследвания;
  • Следене на продажбени данни.

МФ може да разкрие тази информация на неговите дистрибутори и агенти, при условията на споразумения за поверителност, извършване на определени дейности от страна на МФ, но без ограничения – за обработване и изпълнение на поръчки, доставяне на поръчки, анализ на данни и информация, предоставяне на помощ за маркетинг, съобщаване на предложения по електронна поща или SMS, проучвания и анализи на продажбите, плащания с кредитни карти. Тези доставчици могат да имат достъп до личните данни, които са необходими, за да изпълняват задълженията си.

МФ ще разкрие информацията за Вашия акаунт и други лични данни, когато законът изрично му позволява или за да защити своите права, собственост и сигурност. Това включва обмен на информация с други фирми и организации за предотвратяване на измами. Рабира се, това не включва продажбата, споделяне или по друг начин разкриване на лични данни за търговски цели или цели, различни от посочените.

Използвайки имейл адрес shop@maxifashion.bg, Клиентите могат да:

– получават потвърждение дали техните лични данни се обработват или не;

– да се получават съобщения, съдържащи личните им данни, които се обработват;

– да се противопоставят на обработката на своите лични данни съгласно закона.